Wegens groot succes, lopen de levertermijnen voor personalisaties op. Reken op max. 10 werkdagen voor de levering.

Ik ben een nieuwe klant bij C-Touch en heb dus geen account. Kan ik nog steeds een bestelling plaatsen?

Een bestelling kunt u plaatsen met en zonder account. U hoeft dus geen account aan te maken voor het plaatsen van uw bestelling bij C-Touch. Toch kunt u ook een account aanmaken zodat u de bestelling kunt opvolgen en een overzicht kunt hebben op al uw bestellingen. Dit kunt u op twee manieren doen.

 

i. Account aanmaken tijdens de bestelling

Stap 1. Kies je product(en) via assortiment.

Stap 2. Ga verder naar uw winkelmandje.

Stap 3. Kies in de volgende stap voor het aanmaken van een account.

Stap 4. Plaats uw bestelling, maak de betaling af en aanschouw uw aankoop via uw aangemaakte account. 

 

ii. Account aanmaken zonder een bestelling te plaatsen.

Stap 1. Klik op deze link.

Stap 2. Vul uw gegevens in en maak uw account aan.

Stap 3. U kunt vanaf nu inloggen op ieder moment met uw persoonlijke login.

 


Kan ik via e-mail een bestelling plaatsen? 

Particulieren kunnen voor een bestelling enkel terecht op de webshop online of bij onze partnerwinkels. Zakelijke klanten kunnen wel terecht via info@c-touch.be voor het aanvragen van een offerte. 

 


Kan ik via mijn smartphone of tablet een bestelling plaatsen?

Dankzij onze aangepaste versie van de website op mobiele apparaten, is het ook heel gemakkelijk om via deze apparaten een bestelling te plaatsen.

 


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na de bevestiging van mijn bestelling?

De klant kan zijn bestelling niet meer wijzigen of annuleren na het plaatsen van de bestelling. De bestelling wordt afgerond zoals het hoort. Wenst u uw pakket toch niet meer te ontvangen, dan kunt u deze weigeren bij de levering of retourneren bij het BPOST-kantoor.  Indien u uw bestelling retourneert, is het voldoende om een postzegel op de verpakking aan te brengen, dit zal u wat kosten besparen.

 


Mijn bestelling is geplaatst en de betaling is gebeurd, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Zodra je bestelling is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail. Mocht je deze niet hebben ontvangen, dan raden wij je aan om je junk- of spammailbox te controleren. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantendienst via het contactformulier of via ons e-mailadres: info@c-touch.be

 


Zijn alle producten in de webshop voorradig?

Alle producten zijn in voorraad op de webshop. Van zodra één artikel niet in voorraad is, wordt dit op de pagina van het product vermeld. Indien toch een bestelling geplaatst wordt en het artikel is niet in voorraad, dan krijgt u een e-mail toegestuurd met de vraag als u wenst te wachten tot het product terug in voorraad is of niet.

 


Kan ik de status van mijn bestelling online opvolgen?

Een bestelling kan je opvolgen via uw account bij 'bestellingen'. Ziet u dat de bestelling al enkele dagen ongewijzigd blijft? In dit geval kan je ons een e-mail sturen naar info@c-touch.be met de vraag naar meer informatie ivm uw bestelling. Vermeld hier ook zeker uw bestelnummer bij. 

 


Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling? 

U kunt opteren voor verzending aan huis. Dit varieert met het aantal stuks dat u bestelt. De minimale verzendkost is 1,60 euro

 

Bestellingen kunnen ook gratis afgehaald worden te:

- Torhoutse Steenweg 598, 8200 Sint-Andries/Brugge

- Patersstraat 3, 9900 Eeklo

- Henri Storystraat 35, Gent

 

Wenst u gratis af te halen in Eeklo of in Gent? Vermeld dit dan zeker bij opmerkingen en duid 'afhalen te Sint-Andries/Brugge' aan.

 


Heb ik garantie op mijn producten?

Wij bieden twee soorten producten aan, namelijk de sleutel die wij zelf produceren en de producten van Dré Cosmetics. Voor de garantie bij de producten van Dré Cosmetics, kunt u hen contacteren via: https://drecosmetics.be 

De garantie die u krijgt op de sleutel van C-Touch is drie maanden vanaf de besteldatum. Na deze drie maanden, geldt nog een periode van drie maanden, maar dan moet u bewijs leveren dat de oorzaak van de schade bij C-Touch zelf ligt.