Wegens groot succes, lopen de levertermijnen voor personalisaties op. Reken op max. 10 werkdagen voor de levering.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen er alles aan om uw pakketje snel te verwerken, maar zijn uiteraard ook afhankelijk van onze partners Bpost.

Volgende levertermijnen zijn van tel: 

  • Voor Simpele sleutels, zwarte sleutels en blauwe sleutels:
    • Bestelling wordt binnen de twee werkdagen verzonden via briefpost. De levertijd hangt dan af van Bpost.
  • Voor Gepersonaliseerde sleutels:
    • Min. 7 werkdagen verzonden via briefpost. Daarna hangt levertijd af van Bpost. Dit omdat het op maat gemaakt wordt.
  • Voor voordeelpakketten
    • Min. 5 werkdagen indien geen gepersonaliseerde sleutel.

 

Wij streven ernaar om alle pakketten binnen deze termijn te leveren.

Opgelet

  • C-Touch is niet verantwoordelijk voor foutieve adressen ingevoerde door de klant.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling? 

U kunt opteren voor verzending aan huis. Dit varieert met het aantal stuks dat u bestelt. De minimale verzendkost is 1,60 euro

 

Bestellingen kunnen ook gratis afgehaald worden te:

- Torhoutse Steenweg 598, 8200 Sint-Andries/Brugge

- Patersstraat 3, 9900 Eeklo

- Henri Storystraat 35, Gent

 

Wenst u gratis af te halen in Eeklo of in Gent? Vermeld dit dan zeker bij opmerkingen en duid 'afhalen te Sint-Andries/Brugge' aan.


Kan ik mijn pakket online volgen? 

Sleutels worden niet verzonden met de pakketdienst van Bpost. Zij worden verzonden via briefpost. Dit betekent dat u de sleutels niet online kunt opvolgen. Voor voordeelpakketten gebruiken wij wel de pakketdienst en deze kunt u wel opvolgen.


Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat de verzendbevestiging wordt tegengehouden door de spamfilter van je mailbox. Wij raden je aan om je spamfilter-instellingen te controleren en ze indien nodig aan te passen. Mocht je toch nog verdere problemen ondervinden, dan kun je onze klantendienst steeds contacteren via het contactfomulier of via onze e-mailadres: info@c-touch.be 


Wat als ik niet thuis ben op het moment van de levering?

Als je niet aanwezig bent op het moment van de levering, laat de postbode een briefje achter in je brievenbus. Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling op te halen in het postkantoor of postpunt dat vermeld staat op het briefje. 

 

Voor de briefpostverzending, zal dit gewoon in je brievenbus achtergelaten worden en hoef je het dus niet op te halen of niet thuis te zijn.


Kan ik mijn leveringswijze nog aanpassen na het plaatsen van de bestelling?

Zodra je bestelling is geplaatst, kun je geen aanpassingen meer doorvoeren aan de leveringswijze. Ook de klantendienst kan hier geen wijzigingen meer in aanbrengen. Eventueel kan de klantendienst jouw volledige bestelling annuleren afhankelijk van de status ervan. Als je dit wenst, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantendienst via het contactformulier of via het e-mailadres info@c-touch.be 


Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

In beide gevallen zou u meteen contact moeten opnemen via het Contactformulier of via het e-mailadres info@c-touch.be. Via deze weg worden de stappen ook uitgelegd die u moet volgen om dit probleem samen aan te pakken. 


Ik heb 2 of meerdere bestellingen apart geplaatst. Kan ik deze samen laten verzenden? 

Dit is helaas niet mogelijk. Alle bestellingen worden apart in onze systemen behandeld en verzonden. Wij raden je dus aan om alle gewenste producten in één keer te bestellen.