Wegens groot succes, lopen de levertermijnen voor personalisaties op. Reken op max. 10 werkdagen voor de levering.

Mag ik een product ruilen of retourneren?

Ben je niet overtuigd van je aankoop? Dan kun je artikelen aangekocht op onze webshop binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren. De artikelen moeten wel aan onderstaande voorwaarden voldoen: 

  • Het artikel mag niet gebruikt of verwerkt zijn, de verpakking mag niet geopend zijn; 
  • Het artikel mag niet beschadigd zijn; 
  • Het artikel moet voorzien zijn van het prijslabel en het aankoopbewijs indien je het in de winkel kocht. Kocht je het online, dan moet het eveneens voorzien zijn van het prijslabel en moet je het retourformulier volledig en leesbaar ingevuld hebben. 

 

Volgende artikelen kunnen nooit geruild of geretourneerd worden

  • Gepersonaliseerde sleutels kunnen nooit geretourneerd worden.
  • Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.

Dat betekent dus dat je ook soldenartikelen of artikelen die je aankocht tijdens kortingsacties, kunt ruilen of retourneren!


Hoe kan ik een product retourneren?

Kocht je het artikel op onze webshop, dan kun je het pakket ook steeds naar ons opsturen per post, die kosten betaal je wel zelf. Het bedrag van de aankoop zal dan elektronisch worden terugbetaald. Indien je betaalde met een cadeaubon, zal de klantendienst contact met je opnemen. 

Opsturen kan naar onderstaand adres: 
C-Touch Webretours
Torhoutse Steenweg 598

8200 Sint-Andries / Brugge
België


Kan ik mijn retourzending volgen?

Wanneer je een retourzending afgeeft in een Bpost postpunt of postkantoor, ontvang je een Bpost Track & Trace code waarmee je op de website van Bpost je retourzending kunt volgen. 
Indien je het pakket via een andere instantie retour stuurt, kan het zijn dat er geen Track & Trace code bij inbegrepen zit.


Hoe weet ik of mijn retourzending goed is aangekomen?

Je krijgt steeds een ontvangstbevestiging indien we je retourzending ontvangen hebben.
Het kan zijn dat de ontvangstbevestiging wordt tegengehouden door de spamfilter van je mailbox. Wij raden je aan om je spamfilterinstellingen te controleren en ze indien nodig aan te passen. Mocht je toch verdere problemen ondervinden, dan kun je onze klantendienst een mailtje sturen via het contactformulier


Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer wordt ik terugbetaald?

De terugbetaling wordt samen met de verwerking van de retour uitgevoerd. Bij creditcards wordt deze betaling uitgevoerd door Stripe. 


Worden mijn retourkosten vergoed?

De retourkosten zijn de kosten die je betaalt wanneer je een pakket terugzendt.
De retourkosten (volgens standaard posttarief) worden enkel terugbetaald indien je een foutief of een beschadigd product hebt ontvangen. In alle andere gevallen betaal je de retourkosten zelf. 


Ik heb mijn bestelling een tijd geleden retour gestuurd en ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?  

Kijk eerst even na of de bevestigingsmail niet in je junk- of spammailbox is terechtgekomen. 
Mocht dat niet het geval zijn, kan je nagaan of het pakket al bij ons is aangekomen. Bij de meeste manieren van retourzending ontvang je een ‘Track & Trace’ code. Hiermee kun je het pakket traceren. 
Indien blijkt dat het retourpakket nog altijd niet is aangekomen, en je hebt na 14 dagen nog geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier of via het mailadres info@c-touch.be. Wij bekijken dan zo snel mogelijk waarom je nog geen bevestiging hebt ontvangen.

Let wel: C-Touch kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het verlies van een retourpakket dat naar een verkeerd adres werd verzonden.


Ik heb een bevestigingsmail ontvangen en na 10 dagen is het bedrag nog altijd niet zichtbaar op mijn rekening. Wat nu? 

Je terugbetaling kun je terugvinden op je bankafschrift. Bij de mededeling van deze betaling zul je zien dat er vermeld staat ‘Refund for C-Touch’. Vind je nog steeds niets terug na 10 werkdagen? Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier of via het e-mailadres info@c-touch.be