Wegens groot succes, lopen de levertermijnen voor personalisaties op. Reken op max. 10 werkdagen voor de levering.

Wie zijn wij?

LORENA QUFAJ

Marketing

Lorena is de leider van de groep. Door haar punctualiteit, gedetailleerd en kwaliteitsvol werk zorgt zij altijd voor de puntjes op de i. Ze is niet bang om het woord te nemen en zegt wat in haar opkomt. Daarnaast is het motiveren van andere teamleden maar ook het aandachtig luisteren naar anderen een sterk punt. 

 

Door haar kennis en ervaring met sociale media, zorgt zij dat C-Touch goed gerepresenteerd wordt op alle online kanalen. 

 

OCÉANE HULPIAU

Sales 

Océane is een creatieve duizendpoot die met haar uitgebreid netwerk voor professionaliteit kan zorgen. Bovendien is ze zelf student-ondernemer en kent ze de gevaren en opportuniteiten van het ondernemen. Zij zorgt voor innovatieve en verrijkende ideeën. 

 

Door haar ervaring als student-ondernemer, is zij een kei in het onderhandelen en verkopen van producten.

WOUTER POSTELMANS

Financiën

Wouter zorgt ervoor dat alles logisch, kort en simpel wordt gehouden maar met de zekerheid dat alle inhoud compleet verwerkt is. Hij is ons analytisch brein en onze cijferexpert. We noemen hem ook wel het ‘wandelend rekenmachine’. 

 

Door Wouter zijn expertise zullen alle betalingen vlekkeloos verlopen. 

IRIS VANDEPOPULIERE

Logistiek

Iris heeft een ontzettend doorzettingsvermogen. Er staat geen obstakel in haar weg, ze gaat er altijd ten volle voor.

 

Iris is aandachtig voor details waardoor de kans op onregelmatigheden in de afgewerkte bestellingen zo minimaal mogelijk blijven. Haar motivatie en enthousiasme zijn onmeetbaar en zorgen dus ook voor een optimale sfeer binnen de groep.

 

C-Touch is een feitelijke vereniging in de vorm van een tijdelijke Start-up die valt onder de koepel (leeromgeving) van UNIZO België. 

Hoe kwam C-Touch tot stand?

We wilden gezamenlijk starten vanuit het KISS principe. Keep it short & simple. We gingen dus opzoek naar een product dat makkelijk te vervaardigen was en dat iets met duurzaamheid te maken heeft. We gingen van duurzame rietjes, mondmaskerhouders, wasbollen tot make-up schoonmakers. Uiteindelijk kozen we voor een contactloze coronasleutel.

 

Toen we deze sleutel op sociale media tegenkwamen vonden we enkel sleutels die bestonden uit niet-duurzame materialen zoals messing, koper, plastiek enzovoort. Volgens ons ontbrak er telkens 1 ding. Het duurzame, ecologische aan de sleutel was nergens te vinden. Daar konden we onze USP uit halen om hout te gebruiken in de plaats van niet-hernieuwbare grondstoffen.